Contact
Ekkersrijt 7423
5692 HL Son en Breugel
085 401 2782
mail@seminautic.nl

Openingstijden
Dinsdag t/m zaterdag:
08.30 – 16.30 uur
Maandag en zondag gesloten

  • Unieke drive-in
  • 365 dagen omruilgarantie
  • Hoogste kwaliteit
  • 9.7 Kiyoh reviews
  • Binnen 1 uur klaar

Ons team

Ontmoet ons team en de gezichten achter uw matras op maat.

Michael

Slaapadviseur

Alex

Slaapadviseur

Kevin

Operations

Hans

Productiemedewerker

Emin

Ateliermedewerker

Jens

Productiemedewerker

Luuk

Productiemedewerker

Joule

Bezorger

Hugo

Junior slaapadviseur

Eline

Gastvrouw

Simone

Marketing

Lara

Gastvrouw

Secilya

Front-office medewerkster

Tommie

Slaapadviseur

Marnix

Productiemedewerker

Jesper

Slaapadviseur

Patrick

Vlogger

Jop

Slaapadviseur

Hassan

Ateliermedewerker

Chaminé

Assistent

Alex M

Slaapadviseur

Mike

Productiemedewerker

Semir

Productiemedewerker

Antoinette

Back-office medewerkster

Abdel- Ali

Ateliermedewerker

Anouar

Ateliermedewerker

Nasser

Ateliermedewerker

Bekijk onze openstaande
vacatures. Wij zoeken jou!

Wil je werken bij een Triple A status leerbedrijf als stagiair of ben je op zoek naar een baan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bekijk alle openstaande vacatures

Junior gastvrouw/gastheer

Doel van de functie

De junior gastvrouw/gastheer verwelkomt alle klanten en zorgt voor een optimale klantervaring. Zij/hij draagt zorg voor het comfort van de klanten en begeleidt hen vanaf binnenkomst tot het verlaten van de showroom. Daarnaast zorgt de junior gastvrouw/gastheer ervoor dat de showroom, toiletten en keuken altijd netjes en goed bevoorraad zijn. De junior gastvrouw/gastheer werkt nauw samen met de hoofdgastvrouw/gastheer om deze doelen te realiseren.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Fungeert als eerste aanspreekpunt voor showroom bezoekende klanten
  • Draagt zorg voor een optimale klantbeleving
  • Verwelkomt en informeert klanten
  • Verzorgd koffie, thee, etc.
  • Begeleid klanten naar de sales medewerker
  • Administreert en volgt proces m.b.t. (showroom) klanten op in computer en portofoon
  • Afrekenen factuur van showroom klanten
  • Seminautic klanten bewust maken van Het Matrasatelier
  • Beheerst een basiskennis over de producten en kan klanten hierin van informatie voorzien
  • Verzorgd de showroom en zorgt ten allen tijden ervoor dat deze in orde is (netjes en aanvullen producten)
  • Zorgt ervoor dat de keuken, wc’s en eigen werkplek netjes blijven.
  • Beheer koffieapparaten (bijvullen, schoonmaken, monteur inschakelen) en snoepautomaat
  • Voorraadbeheer keuken m.b.t. koffie, thee, water. Besteld koffie bij leverancier. Indien andere zaken bijbesteld moeten worden wordt dit gecommuniceerd naar general manager.
  • Indien nodig front office ondersteunen met telefonie, e-mails of data entry werk.

Kennis en vaardigheden

  • MBO werk- en denkniveau
  • Klantgericht
  • Gastvrij
  • Representatief
  • Sociaal en communicatief
  • Stressbestendig
  • Dienstverlenend
  • Goede beheersing van Nederlandse taal schriftelijk en mondeling
  • MS office vaardig
Junior verkoopmedewerker

Doel van de functie

De junior verkoopmedewerker heeft als doel het realiseren van de salestargets en verhogen van de klanttevredenheid. Dit door klantbehoefte vast te stellen, op basis hiervan het beste advies uit te brengen en tot slot producten te verkopen. De junior verkoopmedewerker draagt tevens zorg voor de administratieve afwikkeling van orders. De junior verkoopmedewerker werkt op zowel interne als externe locaties.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Vaststellen van de klantbehoefte
  • Verlenen van advies over de aankoop op basis van de klantbehoefte. Dit kan zowel
    telefonisch of per e-mail als fysiek in de showroom of op externe locaties zijn
  • Verkopen van producten
  • Compleet afwikkeling van de verkoop, inclusief administratieve zaken als opstellen van de factuur
  • Onderhouden klantrelaties, opvolgen van orders
  • Proactief klanten werven
  • Proactief binnenkomende offerte aanvragen afwerken, prospects opvolgen en retargeting van klanten verzorgen
  • Bewaken en verhogen van klanttevredenheid
  • Meedenken over omzet verhogende iniatieven en strategieën
  • Nauw volgen van trends en ontwikkelingen
  • Bewaken van persoonlijke doelstellingen
  • Netjes houden van de showroom en werkplek
  • Rapporteren aan Teamleider verkoop
  • Indien nodig de front office ondersteunen

Kennis en vaardigheden

  • MBO 4 of HBO werk- en denkniveau
  • Commercieel
  • Enthousiast
  • Klantgericht
  • Representatief
  • Luisterend
  • Resultaatgericht
  • Overtuigend
  • Communicatief
  • Stressbestendig
  • Proactieve houding
  • Goede beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift
Magazijn medewerker

Doel van de functie

De magazijn medewerker speelt een essentiële rol in het ondersteunen van productieprocessen en het waarborgen van een efficiënte interne logistiek. Zij/hij houdt de voorraad van halffabricaten op peil, verwerkt reststromen en coördineert het laden en lossen van goederen. Daarnaast biedt de magazijn medewerker ondersteuning aan zowel de productieafdeling als het atelier en verzorgt interne logistieke taken. Incidenteel fungeert zij/hij ook als bijrijder voor externe logistiek.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Laden en lossen van goederen.
  • Tijdig aanvullen van halffabricaten en stellingen.
  • Controleren en verwerken van pakbonnen.
  • Ondersteunen bij voorbereidende werkzaamheden voor productie- en ateliermedewerkers.
  • Inpakken en verzendklaar maken van producten.
  • Plaatsen van producten bij drive-in klanten.
  • Assisteren bij externe logistiek, waaronder het plaatsen, afbreken en retour nemen van goederen.
  • Afvoeren van bedrijfsafval.
  • Zorgdragen voor een netjes en opgeruimd magazijn en terrein.
  • Te allen tijde zorgen voor vrije doorgang binnen en buiten het pand.

Kennis en vaardigheden

  • MBO werk- en denkniveau
  • Nauwkeurigheid
  • Samenwerken
  • Zelfstandigheid
  • Proactief handelen
  • Klantgerichtheid
  • Flexibiliteit
Senior office medewerker

Doel van de functie

De senior office medewerker heeft als doel het nauwkeurig verwerken van administratieve gegevens en het bewaken en soepel laten verlopen van dagelijkse kantoorprocessen. Als verbindende schakel tussen verschillende afdelingen coördineert de senior office medewerker administratieve en organisatorische taken, bewaakt hij/zij belangrijke deadlines en biedt administratieve ondersteuning aan andere afdelingen en het management. De senior office medewerker fungeert als (eerste) aanspreekpunt voor klanten, waarbij uitstekende service en duidelijke communicatie centraal staan.

Met een scherp oog voor detail en een proactieve instelling draagt de senior office medewerker bij aan een efficiënte, professionele en klantgerichte werkomgeving.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Proactief administratieve en communicatieve ondersteuning bieden aan verschillende afdelingen
  • Fungeert als (eerste) aanspreekpunt voor klanten in de showroom, telefonie, e-mail en socials
  • Beheert de agenda en e-mailboxen
  • Aannemen van binnenkomende telefonie conform richtlijnen
  • Inplannen afspraken via diverse kanalen en verwerken van gegevens in CRM systemen
  • Controle pinbonnen en registratie CRM systemen
  • Het ordertraject invoeren, bewaken en hierin actief signaleren
  • Administreert uitgaande offertes conform afspraken
  • Factureert en verwerkt klantorders
  • Administreert binnenkomende klachten conform afspraken
  • Draagt zorg voor dagelijkse pakketpost en verwerkt retouren
  • Zorgdragen voor socials reactie (Facebook, Whatsapp)
  • Website beheer
  • Archiveren en digitaliseren van gegevens waar nodig
  • Voorraadbeheer m.b.t. kantoorartikelen
  • Ondersteunt de gastfunctie wanneer nodig
  • Ondersteunt de boekhoudkundig administratief medewerker wanneer nodig
  • Het netjes houden van de eigen werkplek

Kennis en vaardigheden

  • MBO of HBO werk- en denkniveau
  • Communicatief
  • Nauwkeurig
  • Dienstverlenend
  • Zelfstandig
  • Samenwerken
  • Stressbestendig
  • Goede beheersing van Nederlandse taal schriftelijk en mondeling
  • MS office vaardig
Verkoopmedewerker binnendienst

Doel van de functie

De verkoopmedewerker binnendienst heeft als doel het realiseren van de salestargets en verhogen van klanttevredenheid. Dit door klantbehoefte vast te stellen, op basis hiervan het beste advies uit te brengen en tot slot producten te verkopen. De verkoopmedewerker binnendienst draagt tevens zorg voor de administratieve afwikkeling van bestellingen, opvolgen van orders en retargeting.

De verkoopmedewerker binnendienst beschikt over uitstekende verkoopvaardigheden, is in staat (financieel) administratieve taken uit te voeren en weet een bijdrage te leveren aan het opstellen van verkoopstrategieën en de werving van klanten.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Vaststellen van de klantbehoefte
  • Verlenen van advies over de aankoop op basis van de klantbehoefte. Dit kan zowel telefonisch of per e-mail als fysiek in de showroom zijn
  • Verkopen van producten
  • Voeren van prijsonderhandelingen met klanten
  • Compleet afwikkeling van de verkoop, inclusief administratieve zaken als opstellen van de factuur
  • Onderhouden klantrelaties, opvolgen van orders
  • Proactief klanten werven
  • Proactief binnenkomende offerte aanvragen afwerken, prospects opvolgen en retargeting van klanten verzorgen
  • Ondersteunen van verkoopcollega’s in de buitendienst door voorbereidend onderzoek te verrichten
  • Bewaken van kwaliteit en professionaliteit binnen het salesteam
  • Bewaken en verhogen van klanttevredenheid door deze te monitoren, bijv. door proactief contact op te nemen en te informeren
  • Meedenken over omzet verhogende iniatieven en strategieën
  • Nauw volgen van trends en ontwikkelingen
  • Bewaken van persoonlijke doelstellingen
  • Netjes houden van de showroom en werkplek
  • Rapporteren aan Teamleider verkoop
  • Indien nodig de front office ondersteunen

Kennis en vaardigheden

  • MBO 4 of HBO werk- en denkniveau
  • Commercieel
  • Enthousiast
  • Klantgericht
  • Representatief
  • Luisterend
  • Resultaatgericht
  • Overtuigend
  • Communicatief
  • Stressbestendig
  • Proactieve houding
  • Goede beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift
Boekhoudkundig administratief medewerker

Doel van de functie

De boekhoudkundig administratief medewerker beheert de financiële administratie en is het eerste aanspreekpunt op financieel gebied. Hij/zij biedt ondersteuning aan de externe accountants.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Verwerken van inkoop- en verkoopfacturen.
  • Debiteurenbeheer, het beheren en opvolgen van (tijdige)betalingen
  • Creditfacturatie
  • Kas en bank beheer
  • Koppelen van betalingen door diverse betaalsystemen
  • Het verwerken van betalingen in CRM systemen
  • Het inboeken op basis van journaalposten, kostenplaatsen, voorraden en memoriaal boekingen
  • Het maken van specifieke berekeningen voor budgetten
  • Het samenstellen en controleren van de financiële administratie
  • Het maken van financiële rapportages
  • Proactief signaleren en aandragen van verbetervoorstellen m.b.t. administratieve procedures
  • Overleg adviserende rol met directie

Kennis en vaardigheden

  • HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van administratieve en financiële processen
  • Kennis van Microsoft Excel
  • Kennis van boekhoudprogramma’s
  • Integriteit
  • Accuraat
  • Communicatief
  • Gestructureerd
  • Adviserend
  • Zelfstandig
Administratief medewerker

Ben jij een echte aanpakker met een passie voor administratie en klantcontact? Werk je graag in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en jouw inzet elke dag verschil maakt? Lees dan verder!

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker ben jij de spil in ons administratieve proces. Jouw rol is cruciaal voor het soepel laten verlopen van het klantproces en het ondersteunen van verschillende afdelingen.

Jouw taken zijn onder andere:

  • Drive-In proces beheren: Verwerk afspraken in ons registratiesysteem, zorg voor een overzichtelijke dag- en weekplanning, en regel indien nodig accommodatie voor onze Drive-In klanten.
  • E-mailboxen beheren: Organiseer binnenkomende e-mails en handel klantvragen af.
    Telefonisch aanspreekpunt: Neem telefoontjes aan, beantwoord klantvragen en maak afspraken, met oog voor detail en klantvriendelijkheid.
  • Remake traject (RMA) beheren: Plan en registreer remake-afspraken en volg deze nauwgezet op.
  • Orderbeheer B2C en B2B: Verwerk webshoporders en stel offertes en facturen op.
  • Ondersteuning boekhouding: Verwerk crediteuren en help met het afstemmen van facturen en andere administratieve taken.
  • Social media: Monitor onze Facebook en WhatsApp, reageer tijdig op berichten en zet actiepunten uit wanneer nodig.
  • Gastheer/-vrouw taken: Verwelkom klanten in onze showroom als gezicht van ons bedrijf, indien nodig.

Wat neem jij mee?

  • Minimaal mbo werk/denk niveau
  • Minimaal één jaar ervaring in een administratieve functie.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Ervaring met MS Office.
  • Je bent communicatief, klantgericht, nauwkeurig en zelfstandig.
  • Kennis van boekhouding is een pre, net als beheersing van de Duitse taal

Neem vrijblijvend contact op

Bent u benieuwd wat ons team voor u kan betekenen als het gaat om uw matras voor uw  camper, caravan, boot, vrachtwagen of vouwwagen. Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Onze adviseurs helpen u graag verder.