Contact
Ekkersrijt 7423
5692 HL Son en Breugel
085 401 2782
mail@seminautic.nl

Openingstijden
Dinsdag t/m zaterdag:
08.30 – 16.30 uur
Maandag en zondag gesloten

  • Unieke drive-in
  • 365 dagen omruilgarantie
  • Hoogste kwaliteit
  • 9.7 Kiyoh reviews
  • Binnen 1 uur klaar

Openstaande vacatures

Ben jij net als wij gepassioneerd om de beste service voor onze klanten te bieden? Bekijk onze openstaande vacatures en kom ons team versterken.

Office medewerker

Betreft een medewerkersfunctie en valt hiërarchisch onder office manager. -> General manager? Teamleider verkoop?

Doel van de functie

De office medewerker heeft als doel gegevens nauwkeuring in de administratie van de organisatie te verwerken. De office medewerker zorgt ervoor dat informatie op de juiste plekken beland en verwerkt wordt door processen te monitoren. De office medewerker geeft proactief administratieve en communicatieve ondersteuning aan diverse afdelingen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Drive in proces beheren
    • Dag voorbereiding en controle in Monday en Outlook
    • Week voorbereiding en controle in Monday en Outlook
    • Administreren en volgen van proces m.b.t. showroom klanten in Monday
    • Verwerken van Calendly’s in diverse registratie systemen
    • Indien van toepassing accommodatie regelen voor drive in klanten
    • Geannuleerde afspraken verwerken in Verkoop bord Monday
    • Controle pinbonnen aan het einde van de dag met registratie computer
  • Beheer emailboxen
    • E-mails naar de juiste mappen zetten en indien van toepassing kleurcodes geven
    • Spam controleren en Hotmail inbox doorsturen dagelijks
    • A-niveau e-mails beantwoorden (folder/website informatie) conform richtlijnen
  • Tweede aanspreekpunt telefonie
    • A-niveau telefoons beantwoorden (folder/website informatie) conform richtlijnen
    • Afspraken inplannen conform richtlijnen
    • Terugbelverzoeken aanmaken conform richtlijnen
    • Chatkracht bord beheren en indien nodig actiepunten uitzetten
  • Remake traject beheren
    • Remake afspraken inplannen en registreren conform richtlijnen
    • Opvolging remakes monitoren en indien nodig acties uitzetten
  • B2C ordertraject beheren
    • Offertes aanmaken, versturen en administreren (Exact / Monday / Outlook)
    • Facturen aanmaken en versturen (Exact / Monday / Outlook / Mollie)
    • (Webshop) Orders verwerken (Exact / Monday / Lightspeed / Shopify / Sendcloud / QLS)
  • B2B ordertraject beheren
    • Namen van alle belangrijke B2B klanten kennen en bijbehorende contactpersonen
    • (Jotform) Offertes aanmaken, versturen en administreren (Exact / Monday / Outlook)
    • Facturen aanmaken en versturen (Exact / Monday / Brincr / Outlook)
    • Orders verwerken (Exact / Monday / Brincr / Sendcloud / QLS)
  • Boekhouding Punten die Vincent aangeeft
    • Debiteuren nabellen Ik zou dit bij Vincent laten
    • Crediteuren inboeken
    • Afletteren inkoop- en verkoopfacturen
  • Monitoren Facebook en berichten van reacties voorzien
  • Whatsapp monitoren, indien nodig acties uitzetten en informatie archiveren in Monday
  • Draagt zorg voor dagelijkse pakketpost en verwerkt retouren
  • Commissies nakijken en wekelijks versturen
  • Kiyohs nakijken en wekelijks versturen
  • Administratieve en/of communicatieve ondersteuning geven aan andere afdelingen indien gevraagd
  • Archiveren en digitaliseren van gegevens waar nodig
  • Gastfunctie ondersteuning bieden
    • Verwelkomen van klanten, faciliteren in drinken en begeleiden door showroom proces
    • Afrekenen met klanten
    • Beheer koffieapparaten (bijvullen, schoonmaken, monteur inschakelen)
    • Voorraadbeheer m.b.t. keuken- en showroomartikelen
    • Netjes houden keuken, wc’s en showroom
  • Voorraadbeheer kantoor
  • Het netjes houden van het kantoor en de eigen werkplek

Kennis en vaardigheden

  • MBO werk- en denkniveau
  • Communicatief
  • Accuraat
  • Klantgericht
  • Betrouwbaar
  • Representatief
  • Zelfstandig
  • Stressbestendig
  • Goede beheersing van Nederlandse taal schriftelijk en mondeling
  • MS office vaardig
  • Duitse talenkennis pre
  • Basis kennis boekhouding pre

Competentiewoordenboek

Communicatief
Het vermogen om in heldere taal te communiceren om tot de kern van een kwestie te komen en klanten op een beleefde en behulpzame manier te bedienen. Beschikken over een brede woordenschat en het vermogen hebben om kalm en professioneel te blijven. Bij telefoongesprekken de aard van het gesprek te kunnen achterhalen en hier passend op kunnen reageren. Bij schriftelijke communicatie relevante informatie samenvatten en de juiste grammatica gebruiken.

Accuraat
Het afleveren van kwaliteit. Je probeert fouten te voorkomen, bent oplettend en ziet erop toe dat taken grondig, geordend en zorgvuldig uitgevoerd worden. Je weet prioriteiten te stellen en kijkt met een anticiperende blik naar je werk. Je hebt oog voor detail.

Betrouwbaar
Je bent vakbekwaam, capabel en consistent. Je zorgt voor kwaliteit in je werk en komt je afspraken en verplichtingen na. Je bent aanspreekbaar op de verantwoordelijkheden die je draagt en als er een keer iets niet lukt, meld je dit proactief bij je leidinggevende. Je hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en kunt discreet omgaan met gevoelige informatie.

Klantgericht
De klant centraal stellen en klanttevredenheid als hoogste doel nastreven. Het aanbieden van uitstekende klantenservice en het opbouwen van langdurige relaties met klanten. Het nemen van initiatief om klanten te helpen en hun problemen op te lossen.

Zelfstandig werken
Je bent in staat je eigen werk goed uit te voeren zonder de hulp van anderen. Je hebt geen begeleiding nodig van anderen en bent in staat om zelf nieuwe taken op te pakken of problemen op te lossen. Je werkt efficiënt, besteed je tijd nuttig en zoekt zinvol werk als je tijd over hebt.

Representatief
Op een gepaste en verzorgde manier overkomen volgens protocol van het bedrijf.

Stressbestendig
Het vermogen om te presteren onder druk en bij tegenslag. Het vermogen om bij te kunnen sturen.

Gastvrouw / receptioniste

In deze rol ben jij het eerste klantcontact voor de klanten die onze showroom bezoeken. Jij ontvangt bezoekers met een glimlach en administreert in welk stadium van ons Drive In proces de klant zich begeeft. Je werkt met een aantal assistentes die jij aanstuurt voor het bedienen en afrekenen met onze klanten waarbij jij ten allen tijden het overzicht van onze showroom behoudt. Als er tijd is maak jij een praatje met onze klant, als het druk is zorg jij ervoor dat alles op zijn rolletjes loopt. Dankzij jouw inzet ervaren onze klanten de ultieme klantervaring.
In de rustige periodes ga je meer de administratieve kant op met het beheren van onze social media kanalen, het beantwoorden van e-mails, data entry werk en ander licht office werk.

Dit vragen wij van jou:

  • MBO werk-/denkniveau
  • Klantvriendelijk en klantgericht
  • Sociaal en communicatief
  • Gastvrij en dienstverlenend
  • Proactief
  • Representatief
  • Stressbestendig
  • Goede beheersing Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
Front office medewerker / receptioniste

In deze functie ben jij onderdeel van de front office. Jij bent het eerste punt van contact met al onze klanten telefonisch en per e-mail. Je beantwoord vragen, boekt afspraken in, regelt accommodatie voor de klanten van ver en bij de antwoorden die je niet hebt zorg je ervoor dat ze bij de juiste persoon belanden. Daarnaast ben je ook in onze online omgeving ons visitekaartje en verricht je lichte administratieve taken.

Wie ben jij?

Je hebt een MBO werk/denkniveau en een goede beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk. Naast goede communicatieve vaardigheden heb je een pro-actieve houding en ben je altijd bereid om net dat extra stapje service te verlenen aan klanten. Je kun goed overweg met een computer en hebt ervaring met met hele Microsoft pakket.

Matrassenbezorger

Hou jij van klantcontact en vind je het leuk om mensen een goede service te bieden? Zit jij graag achter het stuur en hou je ervan om door Nederland en België te rijden? Dan zijn we op zoek naar jou!

Als onze chauffeur rij je volgens een vooraf bepaalde route langs klanten om onze matrassen, boxsprings en andere producten te bezorgen. Dit kan bij mensen thuis zijn, op een camping of zelfs een jachthaven. Elke dag rij je een andere route en kom je op andere plekken binnen Nederland en België. Dankzij jouw inzet worden de juiste producten op tijd geleverd bij onze klanten met een glimlach en de hoogste service.

Dit vragen wij aan jou als logistiek medewerker:

  • In het bezit van rijbewijs B
  • Minimaal 1 jaar ervaring in soortgelijke rol
  • Klantvriendelijk en enthousiast
  • Representatief, je bent het visitekaartje van ons bedrijf
  • Flexibel, geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Communicatief in de Nederlandse taal
Salesmanager

Voor onze showroom in Son en Breugel zoeken wij een ervaren sales manager. Je krijgt de leiding over een team van ongeveer 10 slaapadviseurs met wie jij verkoopdoelstellingen behaald door hen effectief te managen. Wij leren jou de wereld van de matrassen kennen, jij neemt mee jouw kennis over verkoopstrategieën, het maken van verkoopprognoses, het coachen en managen van personeel en zorgt ervoor dat ons klantennetwerk vergroot word.

Wat vragen we?

  • Een MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijke functie
  • Communicatief vaardig
  • Commercieel vermogen
  • Je bent enigszins technisch aangelegd
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling
  • Je hebt kennis en ervaring met MS Office en CRM systemen
  • Je hebt een open en flexibele persoonlijkheid
Verkoopmedewerker

Wij zoeken een verkoopmedewerker die ons team van slaapadviseurs komt versterken. Voorkennis van matrassen is niet nodig, wij verzorgen een interne opleiding. Belangrijk is dat je commercieel inzicht hebt, communicatief bent en ervaring in een andere verkoopfunctie is een pre.

Wat ga je doen:

  • In ons unieke 1 uur Drive In concept sta je klanten te woord en geef je een passend advies voor een op maat gemaakt matras. (www.seminautic.nl)
  • Je bent als verkoopmedewerker verantwoordelijk voor optimale klantbeleving
    Administratief verwerken van klantorders

Wat vragen we?

  • Een MBO+ werk- en denkniveau
  • Je bent enigszins technisch aangelegd
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling
  • Je hebt kennis en ervaring met MS Office
  • Ervaring met CRM systemen is een pre
  • Je hebt een open en flexibele persoonlijkheid
Atelier medewerker

Heb jij ervaring achter de naaimachine en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom ons atelier versterken!

In deze functie ben jij onderdeel van ons naaiatelier. Je word door ons begeleid en leert hoe je matrastijken en beddengoed maakt voor allerlei diverse matrassen, van baby- tot boot matrassen in alle maten en vormen. Het is wisselend werk doordat geen een product bij ons hetzelfde is. Je leest patronen en mallen af, snijdt stoffen en treft voorbereidingen voor productie. Dankzij jouw inzet zijn al onze matrassen voorzien van een mooie maatwerk tijk die door jou zelfstandig gemaakt is.

Dit vragen wij van jou als atelier medewerker:

  • Kennis van textiel
  • Kennis van industriële (naai)machines
  • Nauwkeurig
  • Zelfstandig
  • Kwalitatief
  • Stressbestendig
Productiemedewerker

Heb jij technisch inzicht en ben je goed met je handen? Vind jij het leuk om dingen te creëren en kwaliteit na te streven? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn een gezellig familiebedrijf dat matrassen maakt en op zoek naar een productie medewerker. Hoe je een matras maakt leren wij jou, van het lezen van patronen en mallen, tot het bouwen van het matras zelf. Geen een matras bij ons is hetzelfde doordat wij maatwerk producten produceren in verschillende vormen, hoogtes, kwaliteiten en van matrassen voor boten en caravans tot medische- en baby matrassen. Jij zorgt ervoor dat het matras precies zo samengesteld word als de klant dit wenst. Dankzij jouw inzet hebben al onze klanten een heerlijke nachtrust.

Dit vragen wij van jou als productie medewerker:

  • Technisch inzicht
  • Goed met je handen
  • Zelfstandigheid
  • Nauwkeurig, streeft naar kwaliteit
  • Praktisch ingesteld
  • Communicatief in de Nederlandse of Engelse taal
Stage

E.S.D.H. B.V. is een erkend leerbedrijf. Wij geloven in investeren in jong talent en begeleiden ieder semester meerdere stagiaires vanuit diverse opleidingen. Zij beginnen bij ons hun eerste stap in het professionele leven.

Wil jij bij ons stage komen lopen? Stuur je CV met motivatiebrief toe naar kim@esdh.nl.

Vergeet niet te vermelden:

  • Welke studie je doet
  • In welk jaar je zit
  • Hoe lang de stage periode duurt
  • Hoeveel dagen je stage moet lopen
  • Heb je nog vragen over stageplekken? Neem contact met ons op via 040-29 123 25.

Open sollicitatie

Ben jij klaar om jouw talenten in te zetten bij Seminautic? Maar staat jouw droombaan er niet tussen? Doe een open sollicitatie en ontdek de mogelijkheden om deel uit te maken van ons gedreven team. Stuur je cv naar kim@esdh.nl of neem contact met ons op.  

Seminautic is een familiebedrijf met ruim 25 jaar ervaring als het gaat om een goede nachtrust. Ons team aan slaapexperts en vakmensen zet zich iedere dag weer in om het beste matras voor onderweg voor onze klanten te maken. Deze passie komt samen in het hart van ons bedrijf: ons atelier in Ekkersrijt vlakbij Eindhoven, waar wij ieder matras op maat maken.

Kom jij werken bij Seminautic, dan kom je terecht in een gezellig, warm team van meer dan dertig collega’s. Zoek je naar een familiebedrijf met een informele, platte organisatie? Dan is dit de plek voor jou. Zien wij jou binnenkort?

Voordelen van werken bij Seminautic 

Join the family! Naast de beste service voor onze klanten hebben we uitstekende werkomstandigheden voor onze collega’s. Dit krijg jij:

  • Marktconform salaris volgens de CAO van Interieurbouw en Meubelindustrie
  • Reiskostenvergoeding
  • Vakantietoeslag
  • Pensioensregeling
  • Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen via onze studiekostenregeling
  • Gunstige personeelskorting

En nog veel meer

Zonder onze collega’s geen successen. Daarom vieren we ieder succes en elke mijlpaal met elkaar. Ben jij er de volgende keer bij?

  •         Wekelijkse borrel
  •         Jaarlijkse nieuwjaarborrel
  •         Jaarlijks ELE rally feest
  •         Jaarlijks meerdaags teambuilding event
  •         Luxe kerstpakket
  •         En meer!

Zie jij jezelf hier al werken?

Klaar voor een nieuwe stap? En denk je dat Seminautic dé plek voor jou is? Misschien ben jij onze nieuwe expert die het team komt versterken!